Návštěvní kniha

Vážení diskutující, Vašich názorů si vážíme, ale tak jako je i jinde obvyklé, budou nevhodné příspěvky bez debat smazány. Nevhodnými jsou například příspěvky reklamní, vulgární, výhružné, pomlouvačné, ale také nesouvisející s tématem diskuse.

Odebírat
Upozornit na
guest

8.4K Komentáře
Vložené zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
Rudolf
22. 5. 2023 0:35

Dnes jsem na PK1 chytil nádherného kapra 97cm a 17,5 kg. Jsem moc rád, že i když takových tu moc neplave, tak že jsem mohl takovou rybu chytit a s radostí vyfotit. Přeji všem krásné dny u vody.

PATRIK
22. 5. 2023 17:58
Odpovědět  Rudolf

ČAU, DEJ FOTO NA FCB RS ULOVKU .

21. 5. 2023 13:03

AKTUÁLNÍ POZNATKY OD NAŠICH VOD
PŘÁTELÉ, KAMARÁDI, DNEŠNÍ NEDĚLNÍ DOPOLEDNE JSEM STRÁVIL OBJÍŽĎKOU NAŠICH RYBNÍŮ A ZDE JSOU NĚKTERÉ MÉ DNEŠNÍ, ALE I VČEREJŠÍ POZNATKY.
LETOŠNÍ JARO JE NEZVYKLE CHLADNÉ, COŽ MĚLO ZA NÁSLEDEK AŽ DO PÁTKU TEPLOTU VODY POUZE 14 STUPŇŮ, V JINÝCH LETECH BYLA TEPLOTA VODY JIŽ NEJMÉNĚ16 STUPŇŮ, COŽ MÁ STÁLE ZA NÁSLEDEK MALÉ TRÁVENÍ KAPRŮ A TAKÉ JSOU KAPŘI JIŽ CELOU ŘADU MĚSÍCŮ BEZ PŘIJMU POTRAVY OSLABENÍ A TAK I LETOS, TAK JAKO I V LETECH MINULÝCH NASTALO, ŽE ČÁST ZESLABENÝCH KAPRŮ UHYNE, ALE TAK TOMU BÝVÁ PŘI JARNÍM OBDOBÍ STANDARTNĚ, NĚKDY JE TO MÍRNĚJŠÍ A NĚKDY SILNĚJŠÍ A TO PŘEDEVŠÍM PODLE JARNÍHO POČASÍ.
JÁ JSEM BYL VČERA I DNES POTĚŠEN, ŽE SE STÁLE NA PK0 + PK1 HOJNĚ DOCHYTÁVAJÍ PSTRUZI A TÉŽ JSEM VIDĚL ŘADU ULOVENÝCH PĚKNÝCH KAPRŮ, ALE JAK TO JIŽ BÝVA, BYLI RYBÁŘI, KTEŘÍ ODCHYTALI PĚKNÉ 2 KAPRY A BYLI I TACÍ, KTEŘÍ NEMĚNI ÚLOVEK ŽÁDNÝ. NA PK1 SE ULOVILO I NĚKOLIK KAPRŮ KOLEM 80 CM A TAK MUSÍM NAPSAT, ŽE PŘESTO, ŽE VODA MÁ PO VČEREJŠÍM A DNEŠNÍM OTEPLENÍ MAXIMÁLNĚ POUHÝCH 16 STUPŇŮ, TAK BRANÍ KAPRŮ NENÍ NEJHORŠÍ. SAMOZŘEJMĚ, ŽE LETOŠNÍ POČASÍ JE SKVĚLÉ, NA ROZDÍL OD KAPRŮ, PRO PSTRUHY, KTERÝCH JSME JIŽ VYSADILI 35 – 40 000 KUSŮ A NEDOŠLO K ŽÁDNÝM ZTRÁTÁM, TO JE TÉMĚŘ NEUVĚŘTELNÉ, SAMOZŘEJMĚ MÁME RADOST.

Marie Bránská
22. 5. 2023 8:12
Odpovědět  JARDA MARTINŮ

Vážený pane Martinů. Děkuji za Vaši poznámku ohledně úhynu kaprů. Jen na Rohozné jsem jich vytáhla z vody plno těch, kteří zřejmě nezvládli dlouhou zimu. Je to velká škoda, byly to pěkné kusy v průměru cca 50 cm. Nedá se nic dělat, přesto přeji, nechť se letos daří vše, co pro nás rybáře činíte a DĚKUJI.

S pozdravem

Marie Bránská

22. 5. 2023 8:14
Odpovědět  Marie Bránská

A dodávám, že kapříci přesto berou. I pstruzi.. 🙂

Ales Rs
22. 5. 2023 12:06
Odpovědět  Marie Bránská

Marie děkuji za ochotu, prosím příště tě ale žádné ryby nevytahujte,o vše je postaráno, děkuji

21. 5. 2023 13:01

NEJBLIŽŠÍ ZARYBNĚNÍ

PŘÁTELÉ, NA ZÁKLADĚ STÁLE CHLADNÉ VODY VHODNÉ PRO VYSAZENÍ PSTRUHŮ A TAKÉ Z DŮVODU, ŽE NÁŠ HLAVNÍ VELKÝ DODAVATEL KAPRŮ MÁ ZNAČNÉ PROBLÉMY, PŘEDEVŠÍM S ODCHYTEM KAPRŮ NA PLNÉ VODĚ, ZVAŽUJI, ŽE VYSAZENÍ KAPRŮ ODSUNEME O CCA 14 DNÍ NA PŮLI ČERVNA A TENTO PÁTEK VYSADÍME VELIKOU DÁVKU SOLIDNÍCH PSTRUHŮ A TO NEJEN DO SVRATKY + PK2, ALE TÉŽ I DO LAČNOVA, PEKLA, PK1 A RÁD BYCH TÉŽ I DO ROHOZNÉ A ŠINDELKY.
DO ÚTERÝ BUDE JEDNAT S MAJITELEM PRODUKČNÍHO RYBÁŘSTVÍ A NEJPOZDĚJI V ÚTERÝ VEČÉR ZDE NAPÍŠI NAŠE MOŽNOSTI.
TAKÉ JSEM DNES PO TELEFONU ZAMLUVIL VŠECHNY VELKÉ LAPRY KOLEM 10 KG, KTERÉ RYBNIKÁŘSTVÍ BUDE PO PRÁVĚ PROBÍHAJÍCÍM VÝTĚRU OBMĚŇOVAT A MÁM SLÍBENO, ŽE JE VŠECHNY NECHAJÍ PRO NÁS.
VÁŽENÍ A MILÍ, VĚŘÍM, ŽE DO ÚTERNÍHO VEČERA NAPÍŠI VÍCE. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

PATRIK
21. 5. 2023 15:21
Odpovědět  JARDA MARTINŮ

DOBRY, den pan MARTINU myslíte že ty kakpry kolem 1O kg date po všech rybnicích , chapu že to vše naročny dost naplanovat atd. dekuji a krasny den BLÁHA.

21. 5. 2023 12:51

AKTUÁLN ÍPOZNATKY OD NAŠICH VOD

21. 5. 2023 12:34

MILÝ PANE, VŠE JE NAPSÁNO V POVOLENKÁCH. LOV DRAVCŮ JE NA NAŠICH RYBNÍCÍCH POVOLEN OD SOBOTY 10. ČERVNA.

Bořek
21. 5. 2023 19:13

Děkuji já se raci optam

Vojtěch Dědek
21. 5. 2023 19:42
Odpovědět  Bořek

Co s tím má společného rak říční?

Bořek
21. 5. 2023 8:23

Zdravím chci se optat zahájení dravců je 16 června děkuji

Miroslav Novak
20. 5. 2023 18:36

Dobry den, mohu lovit take na pstruhove Svratce, pokud jsem drzitelem celorocni povolenky RS Vysocina a vlastnim rybarsky listek? Dekuji moc za odpoved!

20. 5. 2023 19:23
Odpovědět  Miroslav Novak

MŮŽETE, ALE NE NA POVOLENKU NA NAŠE RYBNÍKY. MUSÍTE MÍT NAŠI POVOLENKU PSTRUHOVOU, TJ. NA SVRATKU A KŘETÍNKU.

mirkus_mk
20. 5. 2023 20:02
Odpovědět  JARDA MARTINŮ

Děkuji Vám za odpověď. Kde ji mohu získat prosím?

20. 5. 2023 23:35
Odpovědět  mirkus_mk

ZÍTRA, TJ. V NEDĚLI 21. KVĚTNA OD 9. – 10. V HOSPŮDCE NA PŘEHRADĚ.

Honza
19. 5. 2023 13:43

Ahoj, poradí mi někdo kde na jakým rybníku nachytám nástražní rybičky na zahájení, nejlépe plotičky, děkuji

Hloho
20. 5. 2023 18:14
Odpovědět  Honza

😀

Zdeněk
18. 5. 2023 11:50

Potočák je ryba stanovištní , takže sním velká voda nehne . Z vlastní zkušenosti vím, že po povodni v roce 1997 byli velcí p potoční na stejným místě , jak před povodní .

18. 5. 2023 11:40

—PÁTEK 26 KVĚTNA- ZARYBNĚNÍ PSTRUHY, PK2 + LAČNOV + SVRATKA
—POSLEDNÍ TÝDEN V KVĚTNU – ZARYBNĚNÍ KAPRY – VŠECHNY RYBNÍKY

18. 5. 2023 9:19

Rád lovím na Svratce od Pajkrova kola dále proti proudu, ale rybí osazenstvo lovne velikosti tam není. Ryby dobře berou, ale jsou to jen potočáčci od 12 do 18 cm. Asi je to způsobeno přívalovou vodou při zahájení. Máte podobnou zkušenost?

Petr
18. 5. 2023 10:43
Odpovědět  Milan

Máme. Ale už dlouhé roky. Proto jezdíme na svazové řeky.

18. 5. 2023 10:54
Odpovědět  Petr

Loni to bylo super, tak bych Svratku nezatracoval.

18. 5. 2023 11:37
Odpovědět  Milan

PŘÍTELI MILANE, POPISUJETE STANDARTNÍ SITUACI HORNÍCH PARTIÍ ŘEKY SVRATKY, KTERÁ JE SILNĚ NEÚŽIVNÁ A BĚŽNÍ POTOČÁCI ZDE JENOM TĚŽKO DORŮSTAJÍ. TAK TOMU ZDE BYLO VŽDY. MY TENTO ÚSEK NĚKOLIKRÁT ZA ROK ZARYBŇUJEME DUHÁKY A SIVENY VELMI SOLIDNÍ VELIKOSTI A MÁM MNOHO DÍLČÍCH ZPRÁV OD PSTRUHAŘŮ, ŽE SI ZDE VŽDY SOLIDNĚ ZARYBAŘÍ. LONI SE PODAŘILO SEHNAT VELKÉ MNOŽSTVÍ POTOČÁKŮ 30 – 35 CM, KTEŘÍ ZDEJŠÍ ÚSEK VÝZNAMNĚ OBOHATILI. LETOS SE NÁM TAKÉ PODAŘILO ZAJISTIT DALŠÍ POTOČÁKY, KTERÉ CCA ZA 14 DNÍ ODEBEREME A PŘEVÁŽNĚ JE VYSADÍME DO TĚCHTO HORNÍCH ÚSEKŮ. DĚKUJI.

18. 5. 2023 11:47
Odpovědět  JARDA MARTINŮ

Děkuji za super zprávu!! Ať se Vám daří!

Karel
18. 5. 2023 9:15

Dobrý den,
prosím o informaci, kde se dá na poličských rybnících chytat úhoř, děkuji.

18. 5. 2023 11:39
Odpovědět  Karel

PEKLO

Kamil S.
18. 5. 2023 7:30

Dobrý den, prosím Vás, můžu se zeptat zdali se hojně loví pstruzi a kapři na PK1 a PK0? Popřípadě na co Vám pstruzi berou, díky jsem začátečník, tak děkuji za každou radu a informaci.

16. 5. 2023 19:53

—NEDĚLE 21. KVĚTNA 9 – 10 HODIN – HOSPŮDKA NA PŘEHRADĚ

Jaroslav Čejka
16. 5. 2023 16:46

Nevím, jestli jsem to správně pochopil, nebo mi nějaká informace unikla, ale soudím, že u Návštěvní knihy RS Vysočina došlo k někjakým podstatným změnám, se kterými si uživatelé nevědí rady, takže se tu už dva dny neobjevil žádný nový příspěvek. Kdyby šlo jen o eliminaci zbytečných pomluv a útoků, bylo by to dobře. Ale mám jistou obavu, aby to diskuze úplně nezmrazilo. Pokud se mýlím, omlouvám se,

16. 5. 2023 22:35
Odpovědět  Jaroslav Čejka

MILÝ PŘÍTELI PANE ČEJKA, NE, K ŽÁDNÉMU ZÁSAHU Z NAŠI STRANY NEDOŠLO. VŠE JE I NADÁLE OTEVŘENÉ A TO I ŘESTO ŽE MI VĚTŠINA RYBÁŘŮ RADÍ STRÁNKY ZABLOKOVAT A NEUMOŽNIT PUBLIKOVÁNÍ MNOHDY URÁŽLIVÝCH A HULVÁTSKÝCH PŘÍSPĚVKŮ. DĚKUJI.

Jaroslav Čejka
17. 5. 2023 16:08
Odpovědět  JARDA MARTINŮ

Děkuji za odpověď, pane Martinů. Napadlo mě to nejen proto, že se tu dva či tři dny neobjevil žádný příspěvek, ale i proto, že když jsem chtěl napsat ten svůj, musel jsem se zaregisgtrovat a odpovědí na obrázkový test prokázat, že nejsem automat, což se mi nikdy předtím nestalo.

Zachar
14. 5. 2023 9:34

V sobotu 12.05. jsem na “dvojce” viděl kolegu vláčkaře zdolávat VELKOU rybu, patrně štiku, poprosil bych šťastného kolegu, jestli by mohl na této stránce upřesnit další údaje .
Jinak můj běžný údaj o teplotě vody: na jednotce i na dvojce je telota stále krásných 14 stupňů, ryby mají dostatek kyslíku ja je to znát i na jejich kondici – při zdolávání chyceného duháka…

lipan.policka@seznam.cz
13. 5. 2023 16:47

Hezký den všem rybářům přeji! Když to tady člověk čte, je mu z toho smutno!!! Masařky hodují, a tu češtinu nikdy nebudou ovládat! Ty příspěvky jsou opravdu samá perla! Kdo si jezdí na ryby odpočinout od běžných starostí, tak je mu úplně jedno, jestli chytí pstruha 30 nebo 50 – každá ryba je krásná! Nechápu opravdu masaře, kteří jedou jen pro co největší ryby – aby bylo maso na gril o víkendu! Taky si vezmu občas pstruha pro mamku nebo přítelkyni, ale jinak jsem rád za krásné chvíle u vody, když rybky nejdou, nic se neděje. Prosím jen o šetrné zacházení s rybkama – když člověk vidí, já se vytáhne menší pstruh – pan rybář vezme utěrku, v ní ho zbaví háčku a pak ho pustí zpět – tak ten pstroužek je druhý den u břehu mrtvý! Nevím jestli jsem někoho nenaštval, to není účel mého psaní, jen bych chtěl poděkovat Jardovi za jeho práci pro sdružení – a uvědomme si, že bez něj, a bez kluků od dopravy bychom tady neměli nic! Važme si revírů, které máme – a užijme si všichni klid a pohodu u vody! A pokud bude i pěkný úlovek, je to bonus navíc! Doufám, že se všichni budeme dál setkávat u vody jako kamarádi! Čau Petr

Ondřej
19. 5. 2023 8:43

👏🏻👍🏻

Martin
13. 5. 2023 13:23

Fakt sem byl velice překvapen že vysazení pstruzy hned po vysazení brali! To sem vůbec nečekal myslel sem ze bude chvílu trvat než se rozplavou, jedine co je minus že ti pstruzy budou hned pryč, viděl sem rybářa který měl dvě povolenky a odnesl si osum těchto velkých pstruhů!

bEDŘICH pŘIBYL
13. 5. 2023 12:15

Včerejší rybolov pstruhů v Lačnově. Velká paráda. Během asi hodiny a půl chyceni 4 krásní bojovní pstruzi v rozmezí 42- 48 cm. Viděl jsem i daleko větší úlovkyu některých kolegů. Velké poděkování všem, kdož se starají o zarybňování našich revírů.

13. 5. 2023 11:02

Macháček
13. 5. 2023 10:36

Co tady už to hloupé přirovnávání pstruhů k lososům nadělalo nepříjemností,to by jeden neveril.

15. 5. 2023 16:48
Odpovědět  Macháček

přirovnání není hloupé, hloupý jsou jen ti lidé, kteří nepochopí.

Ada
13. 5. 2023 5:35

Může se vláčet na Kamenici?

Dan
13. 5. 2023 6:57
Odpovědět  Ada

Ne

12. 5. 2023 13:43

Dobrý den, myslel jsem, že minulé zarybnění velkými pstruhy již nic nepřekoná. Mýlil jsem se, byl jsem na Svratce necelé dvě hodiny, šest nádherných pstruhů, tři jsem si tentokrát ponechal a jel jsem domů, zbytečně další zraňovat. Takový tanec na prutu jsem zažil pouze párkrát. Nádherné, silné a bojovné ryby. Děkuji všem, kteří se na tomto zarybnění podíleli.

Radek Štěpánek
12. 5. 2023 19:01
Odpovědět  Matouš Otto

A teď tu o červené Karkulce. Nádherné silné bojovné ryby 😀 tak to jsme byli asi každý na jiné řece. Do “lososů” měli hodně daleko.

Martin
12. 5. 2023 21:51
Odpovědět  Radek Štěpánek

Tady se přece lososi nechovají, co vím tak hospodář psal pstruzi lososi.

Martin Hrdý
12. 5. 2023 22:18
Odpovědět  Matouš Otto

souhlasím s Vámi pane kolego. Bojovní lososi, nádherná chytačka, mohu napsat, že jsem větší ryby v takovém počtu a kondici nikdy neviděl. Vážený pane hospodáři, vážení přátelé z RS Vysočina, jste úžasní. Děkuji velmi.

Radek Štěpánek

—POSLEDNÍ TÝDEN V KVĚTNU – ZARYBNĚNÍ KAPRY

12. 5. 2023 8:11

AKTUÁLNÍ INFORMACE O DNEŠNÍM VYSAZENÍ VELKKÝCH PSTRUHŮ

V TUTO CHVÍLI JE NAŠE AUTO JIŽ NA ZPÁTEČNÍ CESTĚ ZE VZDÁLENÉ PSTRUHÁRNY A POKUD PŮJDE I NADÁLE VŠE DOBŘE, TAK PŘÍJEZD NA ROHOZNOU BUDE KOLEM PŘED 10 HODINOU, NÁSLEDNĚ VYSADÍME RYBY DO ŠINDELKY, NÁSLEDOVAT BUDE PK2, LAČNOV, SVRATKA A KAMENICE. MÁM ZA TO, ŽE DO 11. HODIN BUDOU PSTRUZI VYSAZENÍ. DĚKUJI.

Hudys
12. 5. 2023 7:18

Dobrý den chtěl bych se zeptat kde se dá teď koupit roční povolenka? Protože v termínu na prodej povolenek jsem to nestihl. Děkuji za odpověď.

12. 5. 2023 7:37
Odpovědět  Hudys

mrkni o dva příspěvky níž.

Hudys
12. 5. 2023 8:18

Děkuji

11. 5. 2023 16:35

AKTUÁLNÍ UPŘESNĚNÍ MOŽNÉHO PŘÍJEZDU AUTA S VELKÝMI PSTRUHY 1 – 2 KG LOSOSY.

PŘÁTELÉ, PSTRUHAŘI, UPOZORŇUJI, ŽE PÁTEČNÍ VYSAZOVÁNÍ MŮŽE BÝT ČASOVĚ JEŠTĚ DŘÍVE, NEŽ JSEM ZDE JIŽ UVEDL, TJ. MEZI 10. – 12. HODINOU.
POZNÁMKA:
POKUD MI NĚKDO Z VÁS MÁTE ZA ZLÉ, ŽE SE SNAŽÍM VŽDY O CO NEJPŘESNĚJŠÍ INFORMACI, TAK JE TO Z TOHOTO DŮVODU:
MÁM ZA TO, ŽE KAŽDÝ NÁŠ ČLEN MÁ PRÁVO NA PRAVDIVÉ A POKUD MOŽNO PŘESNÉ INFORMACE. TAKTO KVALITNÍ ZARYBNĚNÍ NENÍ ZA PÁR KORUN A POVAŽUJI ZA SVOJI POVINNOST TYTO INFORMACE VŽDY PRAVDIVĚ PODÁVAT. V OPAČNÉM PŘÍPADĚ BY MĚLO INFORMACI POUZE PÁR RYBÁŘŮ A TO NEMOHU DOPUSTIT. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.
ZÍTRA BUDU MÍT SNAHU PO RÁNU VŠE DOPŘESNIT. POSTUP VYSAZOVÁNÍ PLATÍ, JAK JSEM ZDE JIŽ NAPSAL. JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI.