Vyhledat

Počet hlasů: 6805

On-line je:

NÁVŠTĚVNÍ KNIHA rss

Vážení diskutující, Vašich názorů si vážíme, ale tak jako je i jinde obvyklé, budou nevhodné příspěvky bez debat smazány. Nevhodnými jsou například příspěvky reklamní, vulgární, výhružné, pomlouvačné, ale také nesouvisející s tématem diskuse.

Závod MFcraft i místa náhradníků jsou plně obsazena!

ZÁVOD GUNKI CUP JE PLNĚ OBSAZEN.ZÁJEMCI O MÍSTA NÁHRADNÍKŮ PIŠTE VÝHRADNĚ NA EMAIL pol.duhak@seznam.cz
Náhradníci budou zaregistrováni dle příchozího času emailu.Bude zaregistrováno 20 náhradníků. Děkujeme za pochopení.

Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).

Jméno
Kontrola captcha
Text
b i url img code   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Strana:  1 2 3 4 5 6 7 8 9   další » ... 1005
, AKTUÁLNÍ SDĚLENÍ odpovědět

MILÍ RYBÁŘŠTÍ PŘÁTELÉ,
TÍMTO SDĚLENÍM OZNAMUJI, ŽE ZARYBŇOVÁNÍ VŠECH 3 PŘEHRAD ZAČNE JIŽ VE ČTVRTEK ODPOLEDNE.
Z TOHOTO DŮVODU BUDEME PŘEHRADY HÁJIT OD OKAMŽIKU PŘÍJEZDU PŘEPRAVNÍCH AUT SE PSTRUHY, TJ. CCA KOLEM 17. HODINY. ZARYBŇOVAT BUDEME I PÁTEK.
ZA 2 DNY HODLÁME VYSADIT 11 - 12 000 KUSŮ PSTRUHŮ VE VÁHOVÉM ROZPĚTÍ 0.3 - 5 KG A V DÉLKOVÉM ROZPĚTÍ 30 - 75 CM. VYSAZOVAT BUDEME PSTRUHY BĚŽNÉ VELIKOSTI, DÁLE VELKÉ MNOŽSTVÍ PSTRUHŮ KOLEM 50 CM A VÁHY 1 - 2 KG, TÉŽ I ZLATÉ LOSOSY 2 - 3 KG 50 - 65 CM A STŘÍBRNÉ LOSOSY 3 - 5 KG 60 - 75 CM.

, zmena štartujúcich odpovědět

Dobrý deň, poprosím o zmenu štartujúcich na MFcraft Trout Area Cup 30.4.2019 na dvojicu Radovan Valo a Laco Kochan. Zároveň sa odhlasujú Patrik Kolár a Ján Bór. Ďakujem

odpověděl(a)

Dobrý den,bereme na vědomí a děkujeme

, parťák odpovědět

Ak by niekto hľadal parťáka na Poličku dvojice, dajte vedieť na tel.č. +421905 431 310

, losovanie odpovědět

Dobrý deň losovanie miest na závod dvojic bude v sobotu ráno alebo už bude možné vylosovať v piatok tak ako tomu bolo minulý rok na jesených závodoch?

odpověděl(a)

Losování proběhne ráno před závodem.

a od kolkej rana?

Je to napsaný v propozicích. Od 5:30 prezentace.

, POVOLENKA odpovědět

DOBRÝ DEN PROSÍM VÁS DO KDY PLATÍ LONSKÁ JEDNODENÍ POVOLENKA.DĚKUJI

odpověděl(a)

Loňské jednodeni povolenky platí do konce dubna ale musí se vyměnit za novou letošní

, - odpovědět

Vypadl mi parťák na závody dvojic, je tu někdo kdo by si chtěl v sobotu zachytat? Kdyžtak SMS na 728229901

odpověděl(a)

ano zájemců je hodne....stačí jen kontaktovat pořadatele a využít místa náhradníků když už jsou.
díky pokud někdo nad touto možností uvažuje aspoň

Václave, on nechce svoje místo nikomu přenechat. Jen hledá jinýho parťáka...

odpověděl(a)

Tak sms poslána a pro Václava,jsem mezi náhradníky.

Místo obasazeno !!!! Škoda Václave, že na tebe už nevyjde :/

, Šindelka odpovědět

Dnes na Šindelce to velmi pěkně bralo jak pstruzi tak siveni za 3 hodinky cca 15 kusů děkuji pane Martinů za super rybářský zážitek

, Kapři odpovědět

Tak jsem se s kamarádem rozhodl jet o víkendu na kapry, a musím říct že je to paráda!
V sobotu na rybníku Nový od 11 do 4 ani záběr.. po čtvrté hodině se dostavil první kapr který kamarádovi utrhl celý návazec ale naštěstí se cestou pryč takže byl odporstěn.. Měl 54 Cm krásně postavený šupináč který udělal i pěkný souboj...
Mě se bohužel už žádný kapr nepovedl ale kamarádovi dalších 5.
V neděli jsme jeli na Peklo, těsně před čtvrtou a musím se přiznat že takhle pěkně jsem si dlouho nezachytal.. Já 5 kaprů cca 10-15 m od břehu na splávek a kolega na feeder 6 kaprů, na stejnou vzdálenost.. stačilo jednou za čas přihodit hrstku šrotu s kukuřici a udržet kapry na místo nebylo vůbec těžké.. takže zarybneňo krásně !

Omlouvám se za chybu
Naštěstí se cestou pryč zasekl utrženými návazcem o háček a byl vytažen a vyproštěn

, Rozhodčí odpovědět

Dobrý den,chtěl bych zde oslovit partu obětavců,kteří nám pomohou zajistit velmi náročnou akci 30.3.2019 a to přívlačový závod dvojic na pozici rozhodčí.Závod bude na všech třech nádržích a proto je nezbytné aby se sešlo zhruba 40 lidí.Žádám případné zájemce aby se přihlásili zde nebo na moje telefonní číslo 605327353.Dík a věřím,že to opět dáme.Pro Vaší informaci-přihlásilo se zatím 17 lidí.Dík a věřím,že někteří na tuto výzvu zareagují. 2 2 2

, NEJBLIŽŠÍ RYBÁŘ DĚNÍ odpovědět

---VŽDY V PÁTEK OD 17. HOD. POKRAČUJE SERIÁL PRODEJE ROČNÍCH POVOLENEK V HOSTINCI U MRŠTÍKŮ
---SOBOTA 30. BŘEZNA - 5. ROČNÍK ZÁVODU DVOJIC V PŘÍVLAČI
---SOBOTA 6. A NEDĚLE 7. DUBNA - 9. ROČNÍK MONFISH CUP - POLIČSKÁ MUŠKA
---PÁTEK 5. DUBNA - ŠKOLENÍ NA RYBÁŘSKÝ LÍSTEK
---SOBOTA 13. DUBNA - 22. ROČNÍK JARNÍ PŘÍVLAČ JEDNOTLIVCŮ
---ÚTERÝ 16. DUBNA - ZAHÁJENÍ NA PSTRUHOVÝCH VODÁCH
---SOBOTA 2o. DUBNA - JUNIORSKÉ MISTROVSTVÍ ČR V MUŠKAŘENÍ

---ČTVRTEK 28. + PÁTEK 29. BŘEZNA - ZARYBNĚNÍ VŠECH PŘEHRAD NA ZÁVOD V PŘÍVLAČI VE DVOJICÍCH

, P.K.1-2 odpovědět

Tak to vypadá, že berou lépe kapři než pstruzi na vláčku. Na P.K.1 celkem 3 psrtruzi a 5 kaprů 8 Na dvojce pár záběrů a pár štíhlat. Psrtruzi pomalu přestávají brát a když už, tak velice opatrně.

odpověděl(a)

DNES NA PK1 Z HRÁZE VLÁČELI DVA RYBÁŘI Z PRAHY A KAŽDÝ ULOVIL CCA 50 PSTRUHŮ. DLE JEJICH TVRZENÍ TO JEŠTĚ NEZAŽILI.
LUKÁŠ K. VLÁČEL NA PK2 A CCA ZA PŮL HODINY DONESL 4 PSTRUHY V KOMBIVACI SE SIVENY.
OSOBNĚ NECHCI VYNÁŠET ŽÁDNÉ HODNOCENÍ, ALE JE JISTÉ, ŽE TO BUDE VYŽADOVAT DEN ODE DNE VĚTŠÍ UM, VOLBU SPRÁVNÉ NÁSTRAHY A TÉŽ I MÍSTA.

, FOTKY ZE ZAHÁJENÍ odpovědět

DOBRÝ DEN,
NÍŽE ODKAZ NA FOTKY ZE VČEREJŠÍHO ZAHÁJENÍ NA LAČNOVĚ
evelinakrivkova.rajce.idnes.cz/23.3.2019_-_Za...

Pěkné, díky.

, ZÁVOD GUNKI CUP odpovědět

Dobrý den.
Jsme přihlášeni na Gunki Cup , ale já se účastnit z rodinných důvodů nemohu.Místo mě prosí napište Josef Drábek RS Holešov
Jinak jedeme ve stejném složení. (celkem 4.osoby) RS Holešov přihlášeni v termínu.
Moc děkuji a omlouvám se "!"
S pozdravem Jan Masař.

odpověděl(a)

Dobrý den, doufám že pořadatelé zachovají chladnou hlavu a v takovýchto případech přijde na řadu závodník z řad náhradníků...... Někdo za někoho tam a tam to potom všechno ztrácí význam už.
Děkuji za vyjádření pořadatelů.

Dobrý den,bereme na vědomí a děkujeme.

, ryby odpovědět

dobry den, dnes za hodku a pul odchytano 50, 53 pekni šupici dekuji pane martinu vam za takovy zarybneni krasnych ryb. pekny den patrik bláha .

, MOJE DNEŠNÍ POZNATKY odpovědět

VÁŽENÍ A MILÍ,
DNEŠNÍ DEN JE DALŠÍM VÝZNAMNÝM MEZNÍKEM LETOŠNÍ RYBÁŘSKÉ SEZONY. VĚŘÍM, ŽE ZAHÁJENÍ NA LAČNOVĚ, ROHOZNÉ A ŠINDELCE JE PRO MNOHO RYBÁŘŮ DNEM, NA KTERÝ SE TĚŠÍ.
VĚŘÍM TAKÉ, ŽE JSME LETOŠNÍ ZAHÁJENÍ NEPODCENILI A DOBŘE ZARYBNILI. ČTYŘDENNÍ ZARYBŇOVACÍ MARATON O TOM NĚCO VYPOVÍDÁ.
JE PŘIROZENÉ, ŽE VŽDY JSEM VELMI NAPJATÝ, JAK BUDOU RYBY BRÁT A JAK BUDOU RYBÁŘI SPOKOJENÍ.
PRVNÍM DNEŠNÍM MOMENTEM BYL RÁNO O 5 HODINÁCH TELEFON S DOTAZEM, OD KOLIKA HODIN SE ZAČÍNÁ RYBAŘIT. ODPOVĚĎ SAMOZŘEJMĚ BYLA, ŽE OD 5 HODIN, STÁLE JEŠTĚ NENÍ LETNÍ ČAS. NÁSLEDNĚ JSEM SE VYPRAVIL DO LAČNOVA S CÍLEM OSOBNĚ SE PŘESVĚDČIT, JAKÁ JE SITUACE, TAK TO JIŽ DĚLÁM 25 LET BEZ JEDINNÉHO PŘERUŠENÍ.
VŠE CO MOJE OČI VIDĚLI A UŠI SLYŠELY SVĚDČILO O SKVĚLÉM BRANÍ. HOVOŘIL JSEM S RYBÁŘI, KTEŘÍ DO 9 HODIN ULOVILI DLE JEJICH TVRZENÍ 50, 80, DOKONCE I 100 RYB. I KDYBY TO BYLO TROŠKU NADSAZENÉ, TAK I TAK TO O NĚČEM SVĚDČÍ. VIDĚL A SLYŠEL JSEM O ÚLOVCÍCH KRÁSNÝCH PSTRUHŮ - LOSOSŮ, 59, 68, 77 CM A MNOHA DALŠÍCH KRÁSNÝCH ÚLOVCÍCH. VELICE MĚ PŘEKVAPILO VELKÉ BRANÍ KAPRŮ, FANDA K. MĚL KOLEM 9 HODINY ULOVENÝCH 11 KAPRŮ MEZI 47 - 59 CM A MNOZÍ DALŠÍ MĚLI TAKÉ ÚLOVKY PĚKNÝCH KAPRŮ.
PŘI CESTĚ ZPĚT DO POLIČKY JSEM SE STAVIL NA PEKLE, KDE JSEM TAKÉ HOVOŘIL S RYBÁŘI A SLYŠEL O VELMI DOBRÉM BRANÍ KAPRŮ. NA PK0 TOMU BYLO PODOBNĚ, NA RYBNÍKU NOVÝ JSEM HOVOŘIL S OLDEM SČ. A DOSTALO SE MI ODPOVĚDI, ŽE JIŽ ULOVIL 14 KAPRŮ A PŘED VČEREJŠKEM ULOVIL KAPRA 62 CM. KOLEM POMEZÍ JSEM POUZE PROJEL A U VODÁRNY RYBAŘILI 2 RYBÁŘI, KTEŘÍ SOUBĚŽNĚ ZDOLÁVALI KAŽDÝ KAPRA. VOLAL JSEM KAMARÁDOVI NA ŠINDELKU A ODPOVĚDÍ BYLO, ŽE SE DOBŘE LOVÍ PSTRUZI I KAPŘI A ŽE VIDĚL PŘI KONTROLE NEJMÉNĚ 10 ULOVENÝCH KRÁSNÝCH LOSOSŮ.
PŘÁTELÉ,
POČASÍ JE NÁDHERNÉ, JE SYMBOLICKÉ ČASOVÉMU MEZNÍKU 25 LET PO OBNOVĚ RYBNÍKU V LAČNOVĚ A JÁ JSEM OSOBNĚ PŘESVĚDČENNÝ, ŽE SE V DNEŠNÍM DNU ZRCADLÝ NEJEM NAŠE RYBÁŘSKÁ VÁŠEŇ A NADŠĚNÍ, ALE I NAŠE OBROVSKÉ ČTVRSTOLETÍ TRVAJÍCÍ ÚSILÍ. MÁM Z DNEŠNÍHO DNE VELIKOU RADOST A VÁM VŠEM PŘEJI KRÁSNOU RYBÁŘSKOU SEZONU.

Strana:  1 2 3 4 5 6 7 8 9   další » ... 1005

Náhodný obrázek

Počasí

TOPlist

Zasláním jakékoliv drobné částky v Bitcoinech podpoříte provoz